БББ мақсаты: Жаңа құзыреттіліктерді қалыптастыру, зерттеу мен кәсіпкерлік ойлау мен мәдениетті аударатын көшбасшыны дайындау.
Қалыптасатын оқыту нәтижелері:
- Микро -, макроэкономика, маркетинг, логистика, коммерциялық қызмет, цифрлық саладағы халықаралық сауданың категориялық-тұжырымдамалық аппараты туралы түсінікке ие бола отырып, кәсіпорындардың өнімдерін сатудың көтерме және бөлшек сауда жүйесін ұйымдастыру.
- Маркетингтік есептерді шешу үшін заманауи әдістер мен IT құралдарын қолдана отырып, негізгі стандарттарды, принциптер мен үлгілерді таңдауды дәлелдей отырып, маркетинг процестерін жобалауға қойылатын талаптарды талдау және белгілеу.
- Компанияның тауар портфелін басқарудың, маркетингтік саясаттың цифрлық жүйесін ұйымдастырудың, персоналды тиімді басқарудың жүйелік тәсілдерін қолдана отырып, баға процестерін реттеу.
- Жоғары кірісті маркетинг арналарын анықтау және жобалардағы трафиктің әлеуетін бағалау арқылы әлеуметтік желілердегі ақпараттық өнімнің өмірлік циклін талдау.
- Классикалық лендинг арқылы контекстік және мақсатты жарнамаларды іске қосу арқылы сауалнама сайттарын (квизалар) жасау.
- Нарық субъектісінің бренд туралы хабардарлығын арттыру және компанияның жарнамалық әрекеттерін жоспарлау, ресурстарды тарту үшін әлеуметтік желілер деректерін пайдалану.
- Мақсатты аудитория мен бәсекелестерге мониторинг жүргізу, сайттың семантикалық өзегін жинай білу, цифрлық контентті қадағалау.
- Компанияның стейкхолдерлерімен тиімді өзара іс-қимыл жасай отырып, интернет-технологияларды ұтымды пайдалану арқылы, бизнес-сатылымдардың тиімділігін ұлғайту және қадағалау кезінде маркетингті ілгерілетудің кешенді стратегияларын қалыптастыру.
- Дәстүрлі және заманауи жарнама құралдары шеңберінде мәтіндік және графикалық, жұмыс және презентациялық материалдарды қоса алғанда, жарнамалық өнімдерді шығаруға, өндіруге және таратуға дайындықты ұйымдастыру.
Пәндер туралы мәліметтер: Бухгалтерлік есеп, Кәсіпорын экономикасы, Менеджмент, Экономикалық теория, Мамандыққа кіріспе, Қосымша білім беру бағдарламасы бойынша пәндері, Интернет-маркетинг құралдары, Ақпараттық қызмет маркетингі, IT-индустрия саласындағы маркетингтік зерттеулер, Жаңа мінез-құлық экономикасы, Корпоративті бренд дизайнының негіздері, WEB-дегі жарнамалық технологиялар, Мақсатты аудиториялар және таргеттеу, Электрондық маркетинг, Интеграцияланған маркетингтік коммуникациялар менеджменті және басқалар.