Дайындық мазмұны:
- Мақсатты аудиторияны зерттеу және алдын-ала өрісті алу:
- Назар аударатын, қызығушылық тудыратын, әсер қалдыратын және сатып алу туралы шешім қабылдайтын сату мәтінін жазу;
- Iздеу жүйелеріне мәтінді оңтайландыру (SEO копирайтингі) іздеу нәтижелерінде көрінуін арттыру және веб-сайтқа көбірек келушілерді тарту;
- Пресс-релиздер, электрондық хаттар, ақпараттық бюллетеньдер және басқа жарнамалық материалдар жасау;
- Мәтіндерді оқылымды, дәлдікті және стильді жақсарту үшін өңдеу және реттеу.
Түлектерді жұмысқа орналастыру:
- полиграфиялық кәсіпорындар;
- жарнама агенттіктері;
- баспа жинақтары.