Білім беру бағдарламасының мақсаты: Басқару, тауарлар мен қызметтерді жылжыту саласында бәсекеге қабілетті, HR менеджменті мен команда құру ерекшеліктерін, маркетинг құралдарын білетін, операциялық менеджмент негіздерін білетін, қаржылық-экономикалық және маркетингтік талдау, дағдарысты басқару және мониторинг және компанияға ең көп пайда әкелетін сату жүйесін құра алатын мамандарды даярлау.
«Менеджмент. Маркетинг. Сауда-саттық» білім беру бағдарламасының өзектілігі Маркетинг. Сату »еңбек нарығында маркетинг және маркетинг саласындағы мамандарға, маркетологтар мен жаңа буын менеджерлеріне сұраныстың артуына байланысты. Интернет-технологиялардың, әлеуметтік желілер мен мобильді қосымшалардың дамуы нәтижесінде тұтынушылармен байланыстың жаңа цифрлық арналары пайда болады. Бағдарламада студенттер арасында аналитикалық жұмыс дағдыларын қалыптастыру ерекше орын алады, өйткені статистикалық мәліметтер мен аналитика маркетингтік шешімдер қабылдауға негіз болады. Компаниядағы маркетингтік шешімдердің мәселелері және маркетингтің аналитика мен цифрлық маркетингке назар аудара отырып, компанияның стратегиясындағы маркетингтің рөлі.
Бұл білім беру бағдарламасының артықшылығы - жұмысқа орналасудың кең таңдауы, жалақысы жоғары, тұрақты жұмыс, жақсы мансаптық мүмкіндіктер, еңбек нарығындағы сұраныс, сонымен қатар тұтынушылар мен бәсекелестердің ерекшеліктерін, кәсіпорынның ішкі мүмкіндіктерін, саланың ерекшеліктерін ескере отырып, қызметті жүзеге асыру және бәсекеге қабілеттілікті қамтамасыз ету мүмкіндігі. Технологиялар, өндірісті ұйымдастыру және басқару.