Білім беру бағдарламасының мақсаты - BIM-технологияларды пайдалана отырып құрылыс объектілерін жобалау және ақпараттық моделдеу бойынша, кең іргелі білімі бар, бастамашылық, сәулет және құрылыс саласындағы өзгермелі талаптарға бейімделген, командада жұмыс істей алатын, болашақ кәсіби қызмет саласында қажетті құзыреттілігі бар құрылыс объектілерін жобалау және ақпараттық моделдеу бойынша маман-құрылысшыны дайындау.
Дуалды оқыту элементтері бар білім беру бағдарламасы, академиялық алмасу бағдарламасы, қосымша білім беру бағдарламасын меңгеру мүмкіндігі (Minor).
Білім беру бағдарламасы бойынша түлек моделі:
- құрылыс объектілерін әзірлеу, жобалау және модельдеу және сметалық-қаржылық құжаттаманы дайындау, Далалық және зертханалық жабдықтар мен аспаптарды пайдалану саласында кәсіби дағдыларға ие;
- ҒЗЖ құрылыс үшін инженерлік ізденістерді, Геодезиялық жұмыстарды орындауға, ғимараттар мен құрылыстарды жобалау үшін инженерлік ізденістердің деректерін пайдалануға және өңдеуге, қойылған мақсаттарды тиімді орындау үшін құрылыс сапасын, көлемі мен мерзімдерінің сәйкестігін бақылауды жүзеге асыруға қабілетті
- ғимараттарды ақпараттық модельдеу (BIM-технологиялар), ғимараттарды 3D-модельдеуге және құрылыс конструкцияларын, ғимараттар мен құрылыстарды жобалауға арналған мамандандырылған бағдарламалық қамтамасыз ету, Құрылыс сметаларын есептеуге арналған бағдарламалар саласында цифрлық құзыреттілікті көрсетеді, заманауи ақпараттық технологияларды барынша тиімді пайдаланады;
- шығармашылықты, шығармашылықты және шығармашылық әлеуметтік белсенділікті көрсетеді
- төзімділік, тарихи және мәдени мұраны құрметтеу арқылы әртүрлі тілдік ортада байланысады
- еліміздің әрбір азаматының өзін өзі жүзеге асыруы үшін жағдай жасауға қатысады
- табиғи ресурстарды ұтымды пайдалануға және тұрақты даму идеяларын қалыптастыруға бағытталған.
Кәсіби қызмет объектілері - құрылыс-монтаждау ұйымдары, коммуналдық шаруашылық кәсіпорындары, құрылыс жөніндегі Акционерлік бірлестіктер, жобалау ұйымдары, «Сәулет және қала құрылысы бөлімі», «Құрылыс басқармасы» КММ.