Тауарларды/жұмыстарды/қызметтерді жылжыту мақсатында ғылым мен практиканың озық жетістіктерін, маркетингтік, ақпараттық және коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып, маркетингтік қызметті және бизнесті кәсіби жүргізуге қабілетті мамандарды даярлау.
Негізгі пәндер тізімі: Маркетинг, Стратегиялық маркетинг, веб-статистика және веб-аналитика, маркетингтік аналитика, Интернет-маркетинг, стартаптар құру, маркетингтік коммуникациялар, Digital-маркетинг, Жаһандық маркетинг, Web-бағдарламалау, Blockchain технологиясы.
Жұмысқа орналастыру және кәсіби қызмет саласы: Осы білім беру бағдарламасының түлектері әлеуметтік желілерде жылжыту мамандарының (socialmediamanager), контент-менеджерлердің (content-manager), контент-стратегтердің/мультиканалды коммуникация мамандарының (channelmarketingmanager), цифрлық және мобильді коммуникациялардағы бренд-менеджерлердің (digital brand manager), контекстік жарнама менеджерлерінің (traffic) түрлі функцияларын орындай алады- менеджер), сандық ортада медиа жоспарлау мамандары (digitalmediaplanner).