Цифрлық маркетинг саласында менеджерлерді, зерттеушілерді, талдаушыларды, оқытушыларды даярлау, еңбек нарығында бәсекеге қабілетті, қазіргі заманғы кәсіпорындар талап ететін, цифрлық экономика жағдайында кәсіби және басқару қызметінің білімін, іскерлігін, дағдыларын меңгерген, ішкі және сыртқы нарықтарда тауарлар мен көрсетілетін қызметтерді тұтынушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыру мақсатында алған білімдерін, іскерліктері мен дағдыларын іске асыруға қабілетті және дайын кәсіпорындардың/ компаниялардың/ мекемелердің жұмыс істеу және даму ортасын ескере отырып, кәсіпорындардың/компаниялардың/ мекемелердің пайдасын барынша арттыру, оның ішінде саяси, экономикалық, құқықтық, демографиялық, әлеуметтік-экономикалық және цифрлық.
Білім бағдарламасы:
"Сандық экономикадағы маркетинг"
Код:
--
"Сандық экономикадағы маркетинг"