Сатушы – бұл сатып алушымен тікелей байланысатын және оған қажетті тауарларды беретін сауда нүктесінің қызметкері.
Дайындық мазмұны:
- Маркетингтік зерттеулер;
- Тауарларды әзірлеу және тауар ассортиментін басқару бойынша маркетингтік қызмет;
- Баға әзірлеу және баға саясатын жүзеге асыру;
- Сату саясатын әзірлеу және жүзеге асыру;
- Тауар қозғалысын ұйымдастыру, жоспарлау және басқару;
- Нарыққа әсер етудің нысандары мен тәсілдерін әзірлеу, сұранысты қалыптастыру және сатуды ынталандыру;
- Сату алдындағы және сатудан кейінгі қызметті ұйымдастыру, жоспарлау және басқару;
- Сатып алу қызметі және материалдық-техникалық жабдықтау
- Маркетингтік коммуникациялар;
- Жарнама қызметі;
- Тауар өткізгіш желіні құрудың техникалық-экономикалық негіздемесі;
- Маркетингті басқару