Мамандар лауазымдарының тізбесі:
- ұйымның social media маркетинг бөлімінің басқару қызметін ұйымдастыру және жүзеге асыру;
- компаниядағы контентпен тұрақты жұмыс істеу процесін ұйымдастыру: ішкі және сыртқы мердігерлерді (дизайнер, фотограф, бейне-оператор, редактор) тарту арқылы идеядан іске асыруға бірегей мазмұн жасау, әлеуметтік желілердегі және түрлі интернет-сайттардағы мазмұнды редакциялау және басып шығару ;
- контент-стратегияны әзірлеу және оны іске асыру: ОА сегменттеріне және коммуникация арналарына байланысты, сондай-ақ компанияның мақсаттарын есепке ала отырып, контентті құру және іске асыра білу.
Кәсіби қызмет объектісі:
Түрлі экономикалық құрылымдар, әлеуметтік қызметтер, салааралық кешендер, Акционерлік қоғамдар, шаруашылық серіктестіктер, коммерциялық емес ұйымдар, кәсіпкерлік
Кәсіби қызмет түрлері:
- ұйымдастырушылық-басқарушылық қызмет;
- ақпараттық-аналитикалық;
- сервистік-пайдалану;
- жобалау-зерттеу;
- инновациялық.
Кәсіби қызметінің функциялары:
- контекстік, таргеттелген және ретаргеттелген жарнамаларды теңшеу және жүргізу;
- контент-жоспарды әзірлеу, әлеуметтік желілерде құру, жылжыту және оңтайландыру;
- SMM статистикалық деректерін талдау-компанияның алға жылжуы, әлеуметтік желілерде брендті еске алу мониторингі, бәсекелестердің құралдарын талдау, алға жылжыту үшін жаңа арналар мен әдістерді әзірлеу;
- компанияның әр түрлі цифрлық платформаларын басқару;
- тұтынушылық картаны құру: сегменттеу аудиториялары, Орталық Азия портреті, қажеттіліктерді талдау, бірегей сату ұсынысын қалыптастыру.